2022 VINE CU O CREȘTERE A VÂNZĂRILOR DE PRODUSE DE BIROTICĂ ȘI PAPETĂRIE, DEDICATE ELEVILOR, CU 25% FAȚĂ DE 2019
“15 august coincide cu debutul căutărilor de obiecte destinate începerii școlii. Interesul pentru rechizite se revede atât în mediul online, cât și în cel offline. Astfel, având în vedere faptul că în acest an școala va începe pe 5 septembrie, observăm o dinamica diferită comparativ cu 2020 și 2021, atât în magazinele Autograf din Iași și București, dar și în magazinul nostru online. În acest context, previzionăm că în 2022 cererea va crește cu cel puțin 25%, comparativ cu 2019 pe acest segment de produse nișate. Acest lucru se datorează în principal ridicării restricțiilor sanitare și implicit începerii școlii în regim normal,” declară Marius Avram, proprietar Autograf.
În topul preferințelor consumatorilor mari și mici se regăsesc următoarele produse: ghiozdane, penare, stilouri si rollere, caiete, picuri pentru ștergere cerneală, blocuri de desen, creioane colorate, acuarele, plastilina. Achiziția se face în funcție de vârsta elevului și clasa în care se află acesta. Produsele vedetă sunt ghiozdanele, rucsacurile și gentile de la branduri recunoscute international, precum: Lego, Nikidom, Zipit, Caterpillar și Gorjuss, dar și instrumentele de scris marcile Artline, Penac si Diplomat.
“În 2022 urmărim cu interes modul în care clienții noștri aleg să facă cumpărăturile pentru școală. Până în acest moment ponderea cumpărăturilor este 70/30% între cumpărăturile din magazinele tradiționale și cele de pe www.autograf.ro. Experiența din ultimii ani ne determină să credem că anul acesta o mare parte a cliențiilor noștri vor face prospecția în magazin și vor cumpăra în online, “declară Marius Avram.
În ceea ce privește prețurile campania #backtoschool vine cu reduceri în online și offline. Cu toate acestea, un ghiozdan echipat complet poate ajunge la un minim de 400-500 de lei, dar dacă parinții și copiii își doresc produse de brand prețul poate ajunge la 900-1000 de lei. Criza energetică, războiul de la graniță, perioada post-COVID a determinat creșterea cu cel puțin 30% a prețurilor la aceste produse în 2022.
Compania Vector Internațional deține în portofoliu magazinele Autograf lansate în piață în 2012 care activează, în acest moment, în două dintre cele mai importante centre comerciale din București și Iași și magazinul online www.autograf.ro
Fondată în 1997, compania Vector Internațional este specializată în importul, distribuţia şi comercializarea produselor atat pentru birou cat si pentru acasa: birotica, papetarie, curatenie, igiena, protocol, promotionale , signalistica. Grupul Vector Internațional are în acest moment 75 de angajați și o cifră de afaceri de 7 milioane de euro în 2021. Anul trecut, piața de papetărie, birotică și produse destinate școlii a fost la un nivel de aproximativ 300 milioane de Euro.
Foto: Pixabay
Leave a Comment